Friday, March 26, 2010

FTAA CROS COUNTRY - BUKIT KIARA 28/02/2010

Pada 28/022010 sekali lagi FTAA menganjutkan acara merentas desa @ cross conutry. Ini adalah salah satu acara kegemaran aku and anak sulung...Kak Nor.for us ini lah acara> ..just for FUN and menduga daya ketahanan " MENTAL & FIZIKAL". Anak kakak ku FATIN juga turut serta dlm acara 6km hutan.


Hari juga semua anak 2 aku terlibat dengan acara yang di sediakan. Sarah dan Aiman menyertai larian sejauh 2.3KM manakala aku dan Kak Nor pula 6km.Aiman mendapat no 9 dalam kategory - 9 tahun. Srah pula tak dapat apa .Its ok lah Sarah kan pengalaman tu.

Aku pula sama ngan aiman memdapat no 9. Kak nor sekadar menghabiska larian damn mendapat SIJIL .ok lah tu coz acar ni memang tough gila.

Pas habis acara penyampaian hadiah aku , anak2  and the CAR'S gang minum2 dan sarapn pagi. Opsss lupa plak  pagi tu adik aku Ida Hiza pun ada bersama2 selaku MANAGER kepada anak-anak aku.Klu tak der dia saper lak nak tgok dia orang. Anyway's THANKS ACU....ha3,
Sarah, Kak Nor, Fatin  dan Aiman >>Selepas panat merempit dlm Hutan, bersama ghejan, Rizal & Farid
<Kak nor sedang menuju ke Garisan penamat sambil diperhatikan oleh Aiman dan Sarah
" Lastly all of us ENJOY the RACE" :)

No comments:

Post a Comment