Friday, March 26, 2010

ALL ABOUT SUKAN - SEK.KEB.BANDAR TASIK KESUMA- AIMAN

Tarikh yang aku tak pasti lah pulak, Tapi walau apa pun aku nak jugak ceta cikit pasal sukan sekolah aiman. Kat sini terkenang lah kembali zaman kegemilangan aku masa sek.rendah dolu2 la.
Tahun ni umah sukan aiman juara ( HELANG )

Bukan apa aku dulu OLAHRAGAWATI SEKOLAH . Baik 100 meter, 200, 400, 4 x 100, lompt tinggi, lompat jauh dan 100 meter lompat pagar semua aku sapu bersih. So bila pegi nengok sukan kat sekolah anak  aku lah  yang terover mengalahkan aku plak yg masuk race ni,,,,Aiman mewakili rumah HELANG.......
Tgok ni menang lagi
Ha ni dia Guru Besar Anak Aku yg tak pakai CAP TU

Berkat kekocahan aku rumah sukan anak ku menjadi JUARA......Aku dapat lah beramah mesra ngan Guru besar anak aku pada hari tu....HENSOME...tu.....

Aku sebelum merempit dgan kaki ayam
Aku pula menyertai acara PECUT 100 meter apa lagi makanan la....JUARA ( NO 1 )....wah bangga anak aku..yehahhhh.

Masih lagi topik lari.....HA3......
Nak wat cam ner memang minat.
By IZUMI ( MAMA AIMAN )

No comments:

Post a Comment